zaterdag 18 september 2010

Zie ik de lichtjes van de Schelde...

Om eerlijk te zijn, ik mis de stad wel een beetje... Soms helemaal niet, maar soms ook heel erg. Zoals vandaag.  En eigenlijk durf ik dat niet eens zeggen, want dan lijkt het wel alsof ik hier niet graag woon en dat is wel zo. Maar eerlijk is eerlijk: ik mis de stad! Ik mis de terrasjes achter elke hoek, de winkels op wandelafstand en het 'altijd-iets-te-doen-principe'. Ik mis de Groenplaats, het lawaai van de tram en zatte mensen 's avonds, de talloze afhaalmogelijkheden, de Schelde om even uit te gaan waaien of naar de ondergaande zon te kijken... Zucht!

Vanavond is het bal van de burgemeester in fifties-stijl en met de 'boppin' benvis brothers', dus daar wil ik absoluut heen! Ik heb al een outfit bij elkaar gezocht. Dat klinkt alsof het iets simpels was, maar niets is minder waar. Mijn kleerkast lijkt leeg en de rest van de slaapkamer des te voller... En wie mijn kleerkast kent, weet dat daar wel wat ik kan én zit. Maar ik vond gelukkig een outfit en kan eigenlijk niet wachten, dus ik denk dat ik seffes al richting koekenstad trek. Veel te vroeg, maar dat maakt niet uit. Ik vind wel iemand of iets om me bezig te houden. Of gewoon de stad rond mij is meer dan voldoende...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten