vrijdag 10 september 2010

Als m'n haar maar proper is...

Kiezen is moeilijk en soms zelfs zo goed als onmogelijk. En dan heb ik het niet over moeilijke beslissingen die de rest van je leven kunnen beïnvloeden. Nee nee, ik heb het over van die banale dagdagelijke dingen... Vandaag was ik wat vroeger thuis en bijgevolg ben ik nog eens in een winkel geraakt. Tenminste, tot in de rayon van de shampoo. Die had ik namelijk dringend nodig vermits ik bij mijn vorige winkelbezoek per ongeluk conditioner gekocht heb in plaats van shampoo (trouwens een trekje dat ik van mijn moeder geërfd heb...).
Bij de shampoo aangekomen heb ik vervolgens 10 minuten etiketten staan lezen en aan dopjes geroken. En ik overdrijf deze keer echt niet.
Waarom, in godsnaam, bestaan er zoveel verschillende soorten shampoo?!? Ik geraakte er echt niet uit en heb zelfs overwogen een hulplijn te bellen. Toen bedacht ik me plots dat ik er minder lang over gedaan had om te besluiten welk huis ik zou kopen. Serieus. En dat was even schrikken.

Ik heb meteen de eerste de beste shampoo uit het rek gegrist en ik ben gaan betalen. De rest van de inkopen konden absoluut wachten tot morgen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten