zaterdag 4 september 2010

One day or t(w)oday?

Ooit, jaren geleden stond ik naar Alanis Morissette te luisteren, terwijl zij de betekenis van het liedje 'Incomplete' toelichtte en ik ben het nooit vergeten, die betekenis... Want ik doe het ook, net als zij. Geloven dat ik op een dag gelukkig zal zijn, getrouwd, een mooi huis, kinderen en alles erop en eraan. Geloven dat er een dag komt waarop plots iedereen begrijpt waarom ik deed wat ik deed. Wachten op die dag...

En vroeger dacht ik dat al die dingen er wel zouden zijn wanneer het getal 30 passeerde. Die dag is ondertussen voorbij en nog steeds denk ik aan 'one day' en is 'one day' er dus blijkbaar nog niet... Maar misschien is one day wel t(w)oday? 't Is maar hoe je't bekijkt natuurlijk of wat je verwacht.

Vandaag schijnt de zon. En ik at voor de eerste keer speculaaspasta. Waarom nu pas zult u denken? Wel de psychologie haalt soms trucjes met me uit. Pindakaas vind ik vreselijk vies en speculaaspasta lijkt zo op pindakaas... :-) Vandaag is het 1-0 voor mij! Vandaag is het weekend en hoeft niets. Vandaag start ik deze blog omdat dat me wel leuk leek... Vandaag werd ik wakker en bleef ik nog even liggen, lekker warm onder het donsdeken met een goed boek. Vandaag zit ik thuis, alleen en dat is ok. Vandaag is best cool.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten