woensdag 15 september 2010

Meer moet dat niet zijn..

Vandaag was een dag met veel indrukken en kleine dingetjes die allemaal vechten om een plaatsje hier... Dat is alvast het voordeel aan een dagelijkse blog: je bent veel bewuster en je neemt meer op. Mindfulness als het ware! :-) Een voorbeeld:
Toen ik met de fiets naar huis reed, kwam er een bus langs en in plaats van de bestemming van de bus of 'geen dienst' stond er 'getankt' op de bus! Dat had ik nog nooit gezien en het bracht bij mij alvast een spontane glimlach teweeg... Meteen kwamen er ook verschillende andere opties in m'n hoofd. Stel dat buschauffeurs gewoon op hun bus zouden zetten wat ze net gedaan hadden, bv. 'gedronken', 'gedoucht', 'gelachen', 'gebotst' of 'gevloekt' enz. Dat zou toch veel leuker zijn dan gewoon 'geen dienst' of 'rooseveltplaats'.

Het mag af en toe al eens om te lachen zijn, hé? Die kleine dingen... Cliché ik weet 't, maar die doen het em toch?

1 opmerking:

  1. Op mijn bus zou staan 'net Sofie's blog gelezen en me kostelijk geamuseerd'.
    En ook daar ben ... dankbaar voor. ;)
    Veel plezier nog met het mindfulnessen en we moeten binnenkort nog eens afspreken hé!
    Maak er een fijne dag van!

    BeantwoordenVerwijderen