donderdag 16 september 2010

Er was eens, lang geleden...

Ik ben nog steeds niet goed in opstaan. En soms duurt het dan ook wel even voor ik aanspreekbaar ben. In dat opzicht is een treinreis met de krant zo slecht nog niet. Hoewel... Toen ik vanmorgen de krant opensloeg was ongeveer het eerste wat ik zag een foto van een ex van mij met 'n artikel daarnaast over hem en zijn job. Grrmbl! Dat heb ik dan 's morgens echt niet nodig. Op de één of andere manier leek dat artikel me te vragen: 'En jij, hoe zit 't met jouw liefdesleven?'
De trein kwam aan en ik wandelde in sneltempo met een gezicht op onweer richting werk, toen plots een jongeman zijn hoofd uit het raampje van de auto stak en riep: 'Hey! Ik ben nog vrijgezel...'. Ok, subtiel was het niet en het ging evenmin over de man van mijn dromen, maar hij had wel m'n dag goed gemaakt! Met een brede glimlach wandelde ik op m'n gemak verder...

Op de trein naar huis 's avonds lag er opnieuw een krant en ik heb even getwijfeld, maar uiteindelijk (uit verveling) ben ik toch beginnen lezen en wat vind ik?! Een artikel over een ex-collega! Wat is dat tegenwoordig? Mijn verleden haalt de kranten! :-) Zullen we het hier wel bij laten? Net nu ik leer 'vandaag' te leven, krijg ik m'n verleden op een blaadje voorgeschoteld. Langs de andere kant... kan dat ook heel mooie foto's én artikelen opleveren die me lachend doen terugdenken aan vervlogen tijden. En gelukkig was dit er ook zo één... :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten