zondag 17 oktober 2010

Suikerfeest!

Op mijn nuchtere maag ben ik de kelder ingedoken. Plots had ik er genoeg van en moest dat water eruit. Darm aangesloten op de pomp, rubberen laarzen aan, petzl op m'n hoofd en ready voor de kelder. Twee uur later kon ik de kelder eindelijk als 'droog' omschrijven, maar jammer genoeg mijn kast als 'nat'. Ik heb op het einde namelijk al het water via de gootsteen afgevoerd, maar de sifon kon het water niet slikken. Het was simpelweg teveel. En dus stond heel de kast plots onder water inclusief alles wat erin stond. Olé!

In ieder geval kon ik nog wat later weer iets van mijn to do-lijstje schrappen! Het volgende 'to do-puntje' was heel wat aangenamer... Cupcakes, pannenkoeken, brownies en cake gaan eten op het feestje van mijn petekind. Hij werd één jaar. Het is te zeggen, eigenlijk nog niet. Maar ik ben bijna op reis en anders zou ik zijn verjaardag missen, dus kwam er een vervroegd verjaardagsfeestje onder het motto 'elke reden is een goeie reden om te feesten'! Ik denk dat het feestje nog meer door de volwassen gesmaakt werd en dat is dan letterlijk én figuurlijk. Ik heb genoeg suikers in mijn lijf om een maand in Mexico te kunnen overleven! Hoewel... Misschien moet ik maar eens een feestje geven omdat mijn kelder droog is?

1 opmerking:

  1. awel als da geen goei reden is voor een feestje!
    Belofte maakt schuld... x

    BeantwoordenVerwijderen