donderdag 21 oktober 2010

Een eindeloos verhaal...

Het is bijna zover... Nog anderhalve nacht en ik ben foetsjie! Een nadeel van op vakantie gaan vind ik inpakken. Daar ben ik echt niet zo sterk in. Ik probeer even te schetsen hoe dat dan gaat...

Ik wandel de trap op richting kleerkast, vol goede moed. Na een half uur 'kast-staren'... ga ik opnieuw de trap af. Eerst nog iets anders doen... Of even nadenken wat ik precies mee moet nemen. Ja! Ik zet me aan de computer en ga op zoek naar een online paklijst. Good thinking! Maar veel verder brengt dat me niet, ik krijg enkel meer impulsen... Ik blijf dan nog wat prutsen, tot ik lastig word van mezelf. Opnieuw de trap op en als eerste ga ik op zoek naar mijn shorts. Terwijl ik die aan het passen ben, hoor ik dat ik een berichtje krijg. Even gaan kijken... Weer aan de computer gaan zitten en die online paklijst eens echt doornemen, want zo vlot het niet. Door die lijst echt te lezen krijg ik meteen stress, want ik bedenk me dat ik best toch nog even langs AS Adventure ga. Maar ik zit nog steeds in m'n pyama... Dat mag namelijk als je ziek bent. Weer de trap op! Je omkleden is dan ook niet simpel want je moet kleren aandoen die je zeker niet gaat meenemen en ik heb eigenlijk nog maar weinig echt uitgesloten. Bij het zoeken naar een outfit die niet meegaat, kom ik m'n bikini's tegen. Hmmm... Welke neem ik daarvan mee? Even passen...
Uiteindelijk kleren aangedaan en natuurlijk bedenk je je plots dat net dat bloesje in de wasmand eigenlijk wel mee moet. Een was insteken voor één trui? Dat is erover... Hmm... Nog was gaan sprokkelen dus! Dan valt m'n oog op m'n reisdocumenten. Juist, die moet ik nog scannen! Weer aan de computer... Oh en ik moest ook nog enkele mailtjes sturen. En m'n muggennet opnieuw impregneren. Misschien moet ik dat maar eerst doen? Hoewel, pakken ook want stel dat ik echt nog iets nodig heb, dan moet ik nog in een winkel zien te raken...

Zucht! Eindeloos verhaal dus... Ondertussen zijn we enkele uren verder, maar sta ik wat het inpakken betreft nog geen meter verder... Vreselijk! Ik zal blij zijn als ik op dat vliegtuig zit... Iets vergeten, doe ik toch!

1 opmerking:

  1. ben ik blij dat ik jongen ben..die hebben dat inpaksyndroom niet..
    het inpakken duurt wel geteld een 15tal minuten..
    vlak voor ik vertrek..
    2broeken, een tshirtje of 2, 3marcellekes, een trui, een handdoek, kw, en wat ondergoed,tandenborstel, wat ehbo, opladers fototoestel en klaar..langer moet dat toch niet duren..welgeteld een 15tal minuten...

    check

    BeantwoordenVerwijderen