maandag 4 oktober 2010

Alive and kissing...

Ik werd vanmorgen nog maar eens geconfronteerd met de gevolgen van mijn levendige fantasie. Ik heb vannacht gedroomd over niemand minder dan 'mijn prince charming'. Of tenminste, ik heb hem zo gedoopt onder het motto 'in mijn wereld kan alles'. Het was een geweldig levensechte droom. De samenhang van het volledige verhaal (als dat er al was) ben ik ondertussen kwijt, maar enkele details en het gevoel zijn nog zeer overtuigend aanwezig.

Ik ging naar één of ander festival of evenement ofzo samen met 'prince charming'. De zon scheen, het was lekker warm en niet druk. Er hing een heel gemoedelijke sfeer en blijkbaar kenden we elkaar toch al een beetje. Niet goed, maar een beetje. We wandelden met z'n tweeën rond, al pratend en lachend en plots legde hij z'n arm over mijn schouder en gaf me een kus op mijn wang. En dat... enkel dat, deed me vanmorgend zweven. Er was zelfs een beetje een verliefd gevoel en dat enkel door een droom. Zalig toch?

Het was ook best een opluchting, want ik heb even gevreesd dat mijn 'prince charming' gewoon niet bestond, maar bij deze... He's alive and kissing!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten