woensdag 20 oktober 2010

Slapen op de badkamervloer...

U vraagt zich misschien af hoe het komt dat ik twee dagen op rij niet op post was? Misschien ook niet... Stel dat u het zich afvraagt, dan zoekt u ongetwijfeld naar redenen. Zou dit een voorbereiding zijn voor binnenkort? Als ik op reis vertrek, zal ik namelijk een lange tijd niets kunnen schrijven. Zou ze er genoeg van hebben? Of misschien is ze het gewoon vergeten?

Wel, stel dat u het zich afvroeg... De reden was eigenlijk simpeler. Ik ben zeer plots een beetje van de wereld geweest. Maandag had ik een dagje verlof (dankzij de NMBS) en dat beviel me prima. Ik heb allerlei taakjes afgewerkt, een beetje huisvrouw gespeeld en misschien heeft dat laatste me wel de das omgedaan. Tijdens het avondeten voelde ik me plots niet zo geweldig. Vervolgens heb ik een vreselijke nacht gehad die voornamelijk bestond uit proberen slapen afwisselend met proberen op tijd in de badkamer te geraken. En op de duur heb ik beiden een beetje gecombineerd... Slapen op de badkamervloer...

En dan is alles eruit en kan je slapen... en de rest van de dag heb ik dus geslapen. Aan één stuk door in m'n bed gelegen en zelfs lezen heb ik amper gedaan. Vandaag ben ik terug min of meer bij de levenden. En ik durf misschien wel proberen of ik een toastje binnen kan houden. Soms kunnen je doelen toch zalig simpel zijn?

Het kan ook zijn dat u zich niet afvroeg waarom ik mijn dagelijkse taak niet ter harte genomen had. Ach ja... U bent alvast komen kijken of ik terug was... Bedankt daarvoor...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten