vrijdag 8 oktober 2010

Dansen met rubberen laarzen!

Het was goed getimed van mij. Een hele week de kantjes eraf gelopen en uren gespaard om vanmiddag een halve dag 'verlof' te kunnen pakken... om in de tuin te werken! Ja, ik zei het al, ik hou wel van afwisseling.

Maar goed... De zon scheen, het was lekker warm, ik ben de nieuwe CD van Bart Peeters gaan halen en ik heb de CD-speler buiten gezet. Lekker luid. Geen idee of de buren Bart Peeters überhaupt kennen. Nu in ieder geval wel!
En dan harken en rijven en bemesten en met een zware ijzeren rol (zal wel een naam hebben, maar deze stadsmus kent die niet...) over de grond heen stampen. Op de maat van de muziek en dat ziet er af en toe best gek uit wed ik. Enkele bleinen en uren later, ben ik absoluut tevreden. Zowel van m'n nieuwe CD als van de tuin. Als een oud vrouwtje heb ik dan gewoon wat naar de tuin zitten staren. Toch maar mooi zelf gedaan! Zo komen we er wel...

Mijn koffers staan nu gepakt en ik zit, nog steeds zoals dat oude vrouwtje, ongeduldig te wachten tot ze me hier komen oppikken. En stiekem dans ik nog wat door de living...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten