zaterdag 23 oktober 2010

Goodbye, farewell, auf wiedersehen, adieu!

Terug onder de levenden en dus ook terug aan het werk... Een halve dag eigenlijk maar, want in de namiddag hadden we personeelsfeest. Vooraf moesten we ons inschrijven voor een workshop naar keuze. Ik dacht: 'Ik doe eens iets anders dan anders...' en in plaats van een target spel ging ik voor de workshop 'juwelen maken' (target werd stiekem wel mijn tweede keus). Na de inschrijving bleek... dat ik m'n tweede keuze gekregen had! Tja, ik had een poging gedaan...

Vanmorgen deed ik dus mijn sportieve outfit aan, want uit ondervinding weet ik dat je nogal eens sportief uit de hoek mag komen met zo'n spel. Toen ik 's morgens mijn mails doornam, bleek echter dat ik toch m'n eerste keuze gekregen had en juwelen ging maken! Verdekke... Ingesteld op target, maar goed, ik had het zelf opgegeven en dus ben ik juwelen gaan maken. Ook leuk en je mocht de juwelen bijhouden.

Ik voelde me in een workshop voor demente bejaarden. Heel de tijd een pareltje en een knoopje leggen en een pareltje en een knoopje en... We moesten echt de lelijkste ketting ever maken! Ik heb mijn kunstwerk dan ook met veel plezier aan een collega geschonken. En terwijl ik afschuwelijke glitterpareltjes aan een draad probeerde rijgen, bedacht ik me dat ik nog zoveel moest doen... Wat deed ik daar??

Ondertussen is het één uur 's nachts en binnen drie uur komen ze me oppikken om te vertrekken. Ik had dus inderdaad nog heel veel te doen. M'n koffer is min of meer gepakt, maar toch heb ik nog een 'to do-lijstje'. En eigenlijk wil ik alleen maar gaan slapen... Geeuw!

Maar goed, alles komt altijd goed! Ik zal de komende weken niets schrijven, tenzij ik ergens een computer tegen het lijf loop. Mijn excuses aan zij die me vroeger om te blijven schrijven. Dat is heel fijn om te horen, maar jullie zullen me toch even moeten missen... Voor de geïnteresseerden geef ik alvast mijn reisschema mee:

MEXICO
Cancun (23 oktober)
Valladolid
Tulum
Bacalar
Chetumal

BELIZE
Corozal
Orange Walk
Lamanai
San Pedro
Belize City
San Ignacio

GUATEMALA
Santa Elena/Flores
Tikal
Carmelita
El Mirador
Rio Dulce
Livingston
Puerto Barrios
Guatemala Ciudad (20 november)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten