woensdag 2 februari 2011

Help, I need somebody, not just anybody... Heellpp!

Wie gaat er mee naar New York of ben je eerder fan van een bezoek aan Ijsland? Zie je het zitten om kleren te ruilen? Misschien wil je wel met mij en mijn fototoestel op stap doorheen het Vlaamse land op zoek naar trekpleisters? Of kan je me me leren autorijden of uitleggen hoe ik foto's kan bewerken? Als ik geluk heb ben je een klusser en goed in electriciteit, kelders en vochtproblemen. Of misschien zie je het wel zitten om een dagje verkleed rond te wandelen samen met mij? Oh en ik zoek ook nog een sport-buddy...

Actie, het is tijd voor actie! Niet dat ik op mijn 'lui gat' zit, verre van, maar ik heb nog geen 'doorstreepvoldoening'... Ik begin in te zien dat ik het mezelf niet zo makkelijk gemaakt heb en vermits geduld geen eigenschap is die ik bezit, begint het wat te kolken in mijn binnenste. Ik moet dus een plan maken! En daarbij heb ik ontdekt dat ik jullie nodig heb. Een oproep dus... Lees mijn 101 things in 1001 days-lijst dus eens door en laat me weten wat je wel aanspreekt. En dan spreek ik jullie weer aan...

Grappig is wel dat ik fier ben op mezelf voor hele kleine dingetjes. Zo dronk ik bv. al drie keer een kopje thee! Op een vergadering viel ik wel even door de mand... Ik wilde het theebuiltje zoals dat hoort een beetje uitwringen en op het schoteltje leggen, toen dat ding uit m'n hand schoot en mijn papieren, de tafel en bijna mijn buurman rood kleurde (het was bosvruchtenthee)... En wat zeg ik vervolgens? "Oei sorry, ik moet eigenlijk een L op mijn tas plakken, want ik ben het nog aan het leren..." Way to go, Sofie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten