maandag 28 februari 2011

Meer dan genoeg...

Mag ik u even iets vertellen, 't is heel kort... Ik wilde gewoon even zeggen dat ik gelukkig ben. Kent u dat? Zo'n gevoel dat je plots overvalt? Soms wordt ik dan een beetje emotioneel, maar op een goeie manier en dan wil ik mensen tonen of zeggen dat ik hen graag heb. Of ik krijg dan de neiging om gek te doen en dan verkleed ik mij of doe ik een dansje en zing ik erbij alsof ik in een musical speel. Bijvoorbeeld, het kan ook iets anders zijn...
En omdat een beeld meer zegt dan 1000 woorden:


Ik besef dat ik mezelf een beetje te kijk zet met zo'n foto, maar af en toe is dat prima. Want ik ben gelukkig. En eigenlijk is dat meteen ook alles wat ik u vandaag wilde zeggen...

2 opmerkingen:

  1. ik zou ook gelukkig zijn met zo'n geweldige schoenen

    wacht, ik heb ook geweldige schoenen... dus JOEPIE, ik ben gelukkig: thanks for reminding me, Sofie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, grave schoenen. Je hebt ze blijkbaar al goe ingelopen...

    BeantwoordenVerwijderen