maandag 7 februari 2011

Amerikaanse censuur!

Ik heb het al ooit gezegd... Amerikanen... Speciaal volkje! 
Sinds kort heb ik me lid gemaakt van deze website. Je geeft je op en om te starten krijg je een adres van iemand willekeurig op deze aardbol. Die persoon moet je dan een kaartje sturen. Ouderwets met de post. De bedoeling is dat je een kaartje zoekt dat de bestemmeling volgens jou wel leuk zal vinden. Moeilijk zegt u? Nee, helemaal niet, want de meeste mensen hebben iets kort over zichzelf geschreven, waardoor je bv. hun hobby's kent of soms maken ze je't nog makkelijker door te vertellen wat voor soort kaartjes ze het leuks vinden. Af en toe maakt dat het ook net moeilijk natuurlijk. Iemand wilde bv. graag een kaartje met boten op. Daar heb ik echt lang achter gezocht. Het is uiteindelijk de Flandria geworden...

En jij krijgt natuurlijk ook kaartjes toegestuurd van over de hele wereld. Tenminste dat hoop ik toch nog steeds want ik heb er nog geen gekregen... Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat nog maar één kaartje van mij toegekomen is. Spannend vond ik dat trouwens! Ik had een kaartje gestuurd naar een Amerikaans meisje van 13 die graag een grappig kaartje kreeg. Ik stuurde een kaartje met een getekende koe op die achteruit kijkt en ziet dat ze net op de kop van een konijn gekakt heeft. En de koe zegt: "Oh shit!"

Ik ging dus zoeken op haar prikbord (zo heet dat, de plek waar je je ingescande kaartjes op kan zetten) en vond mijn kaartje terug, maar... het was gecensureerd!!!
Wat vindt u daarvan???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten