donderdag 24 februari 2011

Volle maan?

Er is niet altijd een reden om in een slecht humeur te zijn. Sinds gisterenmiddag ben ik eigenlijk een beetje uit mijn normale doen zonder een echt aanwijsbare reden. Ik slaag er doorgaans goed in om dat weg te toveren wanneer nodig. Zoals tijdens het overleg gisterenmiddag op het werk. Dan dwing ik mezelf om dat onbestemd gevoel weg te steken en te overstijgen. Ik zorg dus dat ik mee ben, non-verbaal werk ik aan de verstandhouding en ik geef input waar ik kan. Geen kat kon zien dat ik niet helemaal in mijn haak zat.
Wat later in de trein voel ik dat gevoel terug komen en ben ik ook plots doodmoe. Nochtans lag ik er gisteren vroeg in. Dat kan ik dus beter niet meer doen.

's Avonds op café afgesproken en ik moet me daar dan eveneens naartoe sleuren. Vervolgens ontdek ik dat mijn regenjas nog ergens anders ligt, fiets ik uit gewoonte ook helemaal mis en valt mijn frank pas wanneer het eigenlijk te laat is om terug te draaien en vergeet ik mijn gsm die ik echt nodig had... Ondanks dat werd het gelukkig een fijne babbel op café.

Maar op weg naar huis komt dat rotgevoel meteen weer terug en ook een nachtje slapen heeft het niet verdreven. Ik ben nog steeds 'vies gezind'... Ik kan u dus ook niets vertellen over het waarom, want dat is er niet. Maar den eerste den beste die afkomt met 'die periode van de maand?' die krijgt de volle laag! U weze gewaarschuwd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten