zaterdag 2 april 2011

Oranje boven!

Mijn lievelingskleedje aan, op m'n sleffers naar de bakker, smoothies maken en ontbijten in het zonnetje. Zo begon mijn dag... Zalig! Ik ben echter niet goed in zittend ontbijten en dus liep ik terwijl allerlei klusjes te doen: de thermostaat doorgronden zodat ik hem af kon zetten, gras tussen de stenen van het terras wegplukken, de verschrompelde kerstboom in stukjes zagen (jep, die stond er nog steeds...), glas naar de glascontainer brengen, bloempotten met verschrompelde planten (niet mijn specialiteit) leeg maken, duizenden naalden van de kerstboom proberen weg te krijgen (= onmogelijk..), onkruid wieden enz.
Het was heerlijk in de tuin en dus heb ik impulsief een pot verf gepakt, iets gezocht dat ik kon schilderen en ik ben aan de slag gegaan.


Niet veel later zag het er zo uit:


Ik geef toe dat ik soms geen stopknop heb... En ook dat ik niet de goeie kleren aan had... Maar wat een zomerse, fijne en impulsieve dag was het tot hiertoe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten