woensdag 20 april 2011

Twee verschillende voeten...

Toen ik gisteren op het perron in Malderen stond te wachten heb ik me toch afgevraagd hoe ik zo stom had kunnen zijn om schoenen te kopen die duidelijk te klein waren. In de winkel paste ik de linker schoen van een maatje groter en die zat prima. Vijf minuten later stond ik dus opnieuw buiten met maatje 38 en kon ik bijna drie kwartier wachten op de trein terug. Idioot, want in Malderen valt nu eens echt niks te beleven!

Maar vandaag heb ik ontdekt waarom ik getwijfeld heb... Ik heb namelijk twee verschillende voeten! De linker die past prima en zit goed, maar de rechter is eigenlijk iets te groot en heeft me ook meteen een wondje opgeleverd. Ik had gelukkig een plakker bij (steeds voorbereid op pijne voeten!), maar dat bleek niet zo effectief want om de drie stappen moest ik dat ding terug op zijn plaats plakken. Goeie plakkers zijn echt geen overbodige luxe met nieuwe schoenen. En dan voel je je ook echt debiel. Elke paar meter terug stilstaan en wat aan je hiel pulken. Duidelijk iemand die nieuwe schoenen heeft...

Tijdens de pauze vandaag op het werk toonde ik fier mijn nieuwe schoenen mét een plakker die al lang zijn werk niet meer deed, waarop ik spontaan plakkers én tips kreeg aangeboden van alle vrouwelijke collega's. Ik ben dus gelukkig niet de enige die wel eens pijne voeten heeft!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten