zondag 10 april 2011

A man with a plan?

Ik ben naar de stoffenbeurs geweest vandaag en die was 'huge'... Ik liep er dus aanvankelijk een beetje verloren. Figuurlijk dan. Te veel stof om uit te kunnen kiezen. En daarbij heb ik nog steeds geen naaimachine ter beschikking, noch concrete plannen. Ik besloot dus al snel om het boek 'Alles over naaien' te kopen in de hoop dat dat me alvast wat verder kon helpen. Tenslotte kocht ik ook twee stoffen die volledig niet bij elkaar passen en lintjes die daar dan weer niet bij passen. Een plan? Nee, dat komt hopelijk later...

Terwijl ik naar huis wandelde met twee zakken vol bedacht ik me dat dit weer typisch iets voor mij is. Geen plan, enkel onderdelen. Je moest eens weten hoeveel onderdelen van plannen die nog moeten uitgevonden worden hier in huis liggen... Halve salontafels, foto's en knutselgerief om kado's te maken voor verjaardagen die ondertussen al lang gepasseerd zijn, potten verf die niet samen passen maar die ik afzonderijk wel leuk vond, een stationsklok die maar langs één kant werkt en de andere kant ging ik proberen repareren of iets anders op vinden en zo kan ik nog wel even doorgaan... Zucht! Misschien moet ik toch eens leren plannen maken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten