donderdag 21 april 2011

Niets meer en vooral niets minder!

Gisteren had ik 's middags een vergadering in Antwerpen en nog wel bij mijn oude chirocollega's! Toch altijd een beetje thuiskomen, zowel Kipdorp als de koekenstad...
Het fijne aan in Leuven werken is dat als ik zo eens een enkele keer in Antwerpen moet (mag!) vergaderen ik er enorm hard van kan genieten dat ik nog bijna twee extra uren heb (normaal ben ik pas thuis rond 19u terwijl ik in Leuven stop om 17u15). Zoveel meer tijd en mogelijkheden en zeker als het zonnetje dan ook nog eens vollenbak schijnt! Je apprecieert wel veel feller wat er is en je ziet die dingen niet meer als vanzelfsprekend zoals dat vroeger wel het geval was.

Gisteren ben ik na de vergadering eerst langs dé klerenwinkel voor mannen met een goede smaak gegaan. Serieus, maar met een knipoog naar de sympathieke uitbater die eigenlijk het onderwerp van mijn bezoek was. Nadien toch ook even checken of ze me nog kenden in mijn favoriete 'vrouwenklerenwinkel'. Ik had al een tijdje een kleedje op het oog, maar vermits ik mezelf verboden had iets te kopen de afgelopen maand, kon ik niet eens gaan kijken. Dat zou te gevaarlijk zijn (Kijk maar twee blogberichten terug...)! Ik was dus enorm benieuwd of het desbetreffende kleedje er nog hing... Meteen naar de rayon 'Who's that girl' en ja hoor! Ik had dus geluk en uiteindelijk kwam ik buiten met nóg een extra kleedje (naast wat ik op het oog had) en een truitje. Halleluja!

Vervolgens ben ik een koud flesje Aquarius lemon gaan halen en heb ik me in het zonnetje op de Groenplaats gezet. Mensen kijken... zalig! En de rest van de avond heb ik met vrienden spelletjes gespeeld in de tuin tot het zo donker werd dat mijn 'theelichtjesfakkels' zelf bijna onzichtbaar werden.

Zo moeten dagen zijn... Niets meer en vooral niets minder!

1 opmerking: