woensdag 6 april 2011

Binnen zonder bellen!

Weer een mooie dag, het zonnetje scheen en zelfs een afgeschafte trein kon mijn humeur niet om zeep helpen (ok even een klein beetje wel)... Ik had zin in lekker eten en fietste dus meteen door richting Colruyt. En om in de sfeer van de 'eerste keren' te blijven: ik heb voor de eerste keer een biefstuk gekocht en zelf klaargemaakt. Friteuse op het terras, wat groentjes snijden en ik was er helemaal klaar voor! Terwijl ik checkte of m'n vlees gaar was (ik heb het graag 'bien cuit'...) ging plots de bel. Huh? Ik verwachte niemand... De buren waren het alvast niet want die hoorde ik in de tuin (noem je een betonnen afvalberg eigenlijk wel een tuin?) roepen naar elkaar. Ik deed open en daar stond een vriend van mij helemaal onverwacht en vooral helemaal uit Limburg!

Ik heb dus spontaan en met veel plezier mijn biefstuk met frietjes gedeeld. Het leek alsof hij het getimed had! Ik eet namelijk niet zo graag alleen en ik werd er dus instant vrolijk van. Dat moet ik zelf dus ook meer doen, onverwacht bezoek want eigenlijk is dat veel leuker dan op voorhand bellen en checken en afspreken enz. Onthoud: ik ben dus alvast fan van onverwacht bezoek! Tot snel... ;-)

1 opmerking: