donderdag 7 april 2011

Met de L van ...

We doen het vandaag nog eens met een beeld...


Dit heb ik gekocht vandaag. Een duidelijk doel voor ogen met andere woorden. En wie weet wordt mijn volgende aankoop dan wel een klein oud autootje? Je moet het per slot van rekening toch ergens op kunnen plakken, niwaar? En nu we het toch over aankopen hebben... Nog ongeveer een week en dan heb ik een maand geen nieuwe kleren of schoenen gekocht! Ik ben toch een beetje goed bezig vind ik... Of je kan ook zeggen dat ik het gewoon te druk heb en geen winkel meer langs de binnenkant zie, maar dat klinkt dan weer net iets negatiever. Laten we het maar op optie één houden!

2 opmerkingen:

  1. Oei en net nu t zo mooi weer is en de winkels lonken met mooie rokjes en topjes???
    Slecht karakter hé!Nee sofie je bent goe bezig :)
    enne wat die L betreft, nen auto kost schoenkasten vol ....begint maar al te sparen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondertussen is de maand voorbij! Ik mag dus terug kleren kopen! Olé! :-)
    En die auto... Da valt nog goed mee, 't is alles wat daarbij komt: verzekering en naft enz.

    BeantwoordenVerwijderen