maandag 25 april 2011

Geschminkt met een koevoet door de stad...

Ik had een vierdaags weekend, maar dat zat betrekkelijk vol... Leuke dingen, maar ben er eigenlijk toch moe van! Ik geef jullie een beetje een idee aan de hand van enkele foto's.


We mogen al eens cliché foto's trekken, ni waar? Je ziet trouwens meteen één van mijn twee nieuwe kleedjes! Ik geef toe dat dit er niet meteen vermoeiend uitziet en dat geldt ook voor de volgende foto's, maar je moet het totaalplaatje zien natuurlijk...
Zaterdag ben ik met een vriendin richting Brugge getrokken (waar deze foto dus genomen werd) en we hebben daar op fietsen de stad onveilig gemaakt. Af en toe letterlijk want ik ging al eens midden op de straat de kaart lezen of wanneer we links moesten deed ik dat ook zo enthousiast dat ik voetgangers van hun sokken fietste... Ik had dat naar mijn gevoel goed ingeschat (dat heb je als je gewend bent op de Turnhoutsebaan en in de stad in't algemeen te fietsen), maar de kreten van enkele toeristen spraken dat wat tegen...

Zondag was het paasbrunch bij mijn tweede familie (jep, die krijg je erbij als meter!) en nadien ben ik met een vriendin nog even langs het Paleis gefietst. Het was daar namelijk feest, want ze bestaan vijf jaar. En naast shoppen kon je je ook laten schminken en dus hebben we dat gedaan!


 Dit was het resultaat:


De meningen waren verdeeld... Ik vond het zelf zo slecht nog niet, hoewel ik zelden tot nooit make-up gebruik.
Toen we verder wilde fietsen, belandde het fietssleuteltje van mijn compagnon echter in het rioolputje... Geen paniek! Ik heb daar ervaring mee (zie hier) en dus zijn we langs de brandweer gegaan. Deze keer kregen we zelf de koevoet en handschoenen mee. Zou dat de schmink zijn geweest? Of laten we het maar bij het verhoogde risico op brand door de droogte houden...
Het was alvast een heel grappig zicht om met een geschminkte kop én een koevoet door de stad te wandelen. Vrouwen met een doel! Het leverde deze foto op, waarmee u ook meteen het resultaat van onze reddingsactie ziet:


Vandaag heb ik uitgeslapen en dat was nodig... Nadien met honger een winkel gaan zoeken en die geplunderd waardoor ik nu vijf mogelijke maaltijden heb voor vandaag. Tja, dat plannen, daar ben ik nog steeds geen krak in, maar als u straks op bezoek zou willen komen: eten genoeg!

3 opmerkingen:

  1. 1. Schoon kleedje. WTG?
    2. Ik vind het best mooi, die verfogen.
    3. Twee keer in hetzelfde jaar iets in 't putteke laten vallen. Hoe speel je dat klaar? Een oogje op een brandweerman, dat denk ik ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw je ogen komen veel mooier uit zo.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Riet: idd kleedje van Who's that girl. Enne, voor de duidelijkheid, deze keer heb ik niks laten vallen hé, ik heb enkel een oplossing aangereikt... ;-)

    En merci voor de complimentjes! Misschien moet ik toch maar eens af en toe een streepje verf op m'n ogen smeren? :-)

    BeantwoordenVerwijderen