vrijdag 14 januari 2011

Lijstjes...

We zijn een week verder en ik hoor de sceptici onder u al zeggen: 'Waar blijft die update van je 101 dingen-lijst?'. Inderdaad... Ik heb nog niet al te veel afgewerkt of doorstreept, maar ik ben enthousiast bezig! Echt waar. Ik knutselde al (afschuren, schilderen, stempelen, ...), schreef me in op de website van postcrossing, overtuigde enkele mensen om ook een lijst te maken, liet me informeren over een therapie-opleiding, keek bijna een week geen TV, verraste enkele mensen, belde met moeder, vader, zus én broer en startte met het opruimen van mijn fotomappen... En er zijn dingen waarmee u me kan helpen, dus geef gerust een seintje! Als je bv. ook een lijst wil starten, dan hoor ik dat graag!

Morgen vertrek ik op skivakantie en daar zal ik weinig van m'n lijst kunnen aanpakken. Een dag zwijgen is dan bv. zo goed als onmogelijk evenals voor 12 uur gaan slapen. Veel slapen zal ik vannacht ook niet doen... En dat komt dan niet door de spanning ofzo, maar door het onmenselijk vroege uur. Hoewel het eigenlijk maar een uur vroeger is dan vanmorgen. Om half vijf pikken ze me op... We trekken trouwens hier naartoe! Jaloers zijn mag...

Momenteel heb ik nog even ruzie met de kleerkast en m'n zak. Ik ben geen held in inpakken, mis een inpaklijst en garantie ben ik dus dingen vergeten. Ik ondekte bv. net al dat ik 'versnaperingen' vergat voor tijdens het skiën en de autorit. Gelukkig heb ik nog 17 compagnons die daar ongetwijfeld wel aan gedacht hebben. En naast dat inpakken heb ik ook nog een heel to do-lijstje af te werken. Zucht! Soms zijn lijstjes leuk, maar soms ook echt een 'pain in the ass'...

1 opmerking: