zaterdag 2 juli 2011

Willen we dat afspreken?

Ik was er niet van op de hoogte, maar blijkbaar heb ik een ticket voor TW Classic verdiend met mijn enthousiaste 'optreden' gisteren. Jeuj! Alleen is dat natuurlijk een beetje een vergiftigd geschenk want wie gaat er nu op z'n eentje? Al moet ik zeggen dat ik de sfeer gisteren zo leuk vond, dat ik misschien toch alleen ga mocht ik geen compagnon(s) vinden... U mag zich nog steeds aanmelden!

Dit weekend trek ik naar een boerengat ergens in de Ardennen tegen de Duitse grens. Klinkt niet zo aantrekkelijk, maar ik kan het ook zo zeggen: ik ben uitgenodigd voor een tweedaags feest in een chique kasteel ergens ver weg in een mooie en bosrijke omgeving. En dan zijn jullie wel jaloers, niet? Het is een beetje een reünie van enkele mensen waarmee ik in Finland gewoond heb, ondertussen al vijf jaar geleden... Wat vliegt de tijd! Ik kijk er naar uit hen terug te zien en dat geeft me meteen ook een beetje vakantiesfeer.

Het begin van de 'grote vakantie' brengt sowieso een beetje vakantiesfeer, niet? Zelfs als je gewoon door werkt. Met het kasteelweekend voor de boeg, de zomer van Antwerpen die gestart is en de tickets die ik hier heb liggen, het TW Classic-ticket, enkele feesten die eraan komen, enz. lijkt het toch ook een beetje vakantie. En vermits ik dit jaar gene rotte frank meer heb en er bijgevolg geen grote reis meer in zit, heb ik binnenkort toch nog twee weken verlof gepakt. Een zonnetje dan zou mooi zijn. En als jullie dit jaar nu eens gewoon thuisblijven en leuke dingen met mij gaan doen? Of mij meenemen op vakantie, dat mag ook. Willen we dat afspreken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten