vrijdag 29 juli 2011

Relax bro...

Hoe stressy het vanmorgen was, zo relaxed was het vanavond... Volgende week heb ik een weekje 'speeltijd' en dus moest ik alles klaar en goed achterlaten in Leuven. Dat heb ik gedaan, maar het was precies ook het enige dat ik vandaag 'as planned' heb gedaan. Ik moest nieuwe lenzen gaan afhalen, waar ik speciaal gisterenavond nog voor gebeld had (terwijl ik schoenen zat te drogen met de haardroger)... Vergeten!
En in plaats daarvan heb ik nog even op de Meir rondgekuierd met alle gevolgen vandien. Op de tram op weg naar huis was het zo druk en hectisch dat ik me instant doodop voelde. Eenmaal thuis heb ik simpelweg eten gemaakt, me voor tv genesteld en alle verdere plannen overboord gezwierd. Energy is gone. Vandaar waarschijnlijk ook de kleine vreetbui die me plots overviel... En weet je waar ik dan stiekem naar kijk? America's Next Top Model. Heerlijke hersenloze bitchy tv!


En nadien doe ik m'n favoriete hakken aan en wordt mijn living een heuse catwalk. Of dan ga ik voor de spiegel oefenen hoe ik moet kijken om goed op de foto te staan. Helemaal overdreven natuurlijk. Ik denk dat Tyra zou zeggen: 'You need a lot of practice girl!'. Vooral wanneer ze zou zien hoe ik er nu bijloop... Combinaties die echt niet kunnen (blauwe schoenen, oranje kleedje, rood met witte trui, groene bril,...), maar simpelweg 'relaxed' zitten. En daar ging het hem vanavond toch om: het begin van mijn vakantie... Niets meer en niets minder. Relax bro!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten