maandag 13 juni 2011

Some people have all the luck...

Soms heb je gewoon geluk. En heel soms heb je gewoon veel geluk. Ik had dit weekend echt veel geluk. Zaterdagavond was ik op een verschrikkelijk druk en heet feestje. Zo'n feestje waar je je door de mensenmassa moet wurmen om een drankje te bemachtigen en dat je enige bekommernis is dat je drankje vol blijft op de weg terug. Ik had dus mijn truitje meteen uitgeschoten, maar was te lui om nog eens door de mensenmassa heen te ploeteren richting vestiaire. Ik had m'n truitje dus simpelweg over mijn sjakosj gehangen. God straft onmiddellijk en natuurlijk ontdek je dan plotseling dat het daar niet meer hangt en dat net nadat je de hele ruimte doorgeworsteld hebt. 'Een verloren zaak' denk je dan, maar ik geef niet zo makkelijk op en terecht zo bleek want een paar minuten later vond ik het rond een paal gebonden. Met dank aan de redder!

De dag erna had ik net hetzelfde voor op een drukke rommelmarkt. Tja, dat truitje ben je zeker kwijt denk je dan, want ofwel heeft iemand het mee, ofwel hangt het in iemands standje te koop... Maar wonder boven wonder vond ik ook daar binnen de twee minuten mijn bloesje terug. En ik vond er zelfs nog oorbellen en een prachtig tasje bij! Some people have all the luck...




En ook mijn weekend in het algemeen was simpelweg geslaagd! Goed gelachen, veel gedanst en weinig geslapen. Helemaal zoals het hoort. En het moet niet meer zijn dan dat af en toe. Het enige nadeel... op dit moment ben ik betrekkelijk weinig waard. En weet je wat me nu echt goed zou doen? Een meloentheetje... Iemand?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten