dinsdag 3 mei 2011

Zetel verkopen?

Gisteren had ik een dagje verlof en zoals dat gaat bij dagjes verlof is dat dagje voorbij gevlogen. Logisch als je bedenkt dat de dag voor mij pas begon om 12 uur... En eigenlijk heb ik, ruwweg gezien, maar twee dingen gedaan: de bredabaan leeggekocht en vervolgens met al die dingen aan de slag gegaan om een origineel kado ineen te knutselen. Mission completed! Het resultaat kan ik jullie nog niet verklappen of tonen natuurlijk...

En eigenlijk heb ik mezelf erop betrapt dat ik knutselen eigenlijk echt leuk vind en dat het me zelfs weinig moeite kost om dingen te bedenken. Toch blijven sommige achterstallige kado's eeuwenlang liggen... Mama heeft bv. nog steeds een kado tegoed sinds augustus vorig jaar... Shame on me! Ik ben het alvast niet vergeten als dat een troost mag zijn... Ach ja, soms beland je gewoon makkelijker in de zetel als je thuis bent en tja... dan is het om zeep!

Note to me: zetel verkopen?

3 opmerkingen:

  1. ....en de achterstallige moederdagkadoos dr bij gerekend kun je best een knutselweek inlassen....haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ... ik vreesde al zo'n reactie na je telefoontje van daarstraks...
    "Je weet toch welke dag het is zondag?" :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zondag is het 8 mei, de dag dat heel de wereld op de verkeerde dag Moederdag viert want dat is zoals iedereen in Antwerpen weet altijd op 15 augustus. ;)

    BeantwoordenVerwijderen