woensdag 18 mei 2011

Papier hier!

Er zijn zo van die dagen die gewoon slecht beginnen. Ik wist het al toen ik mijn fiets inruilde voor een tramritje en was er helemaal zeker van toen ik mijn maaginhoud toevertrouwde aan een stinkend treintoilet... Zucht! Twee uur later nam ik dezelfde trein huiswaarts en de rest van de middag heb ik al slapend in de zetel doorgebracht. Niet leuk en al helemaal niet vermits ik de dag nadien (vandaag dus) naar de Efteling zou gaan. Een kado voor mijn tante en we hadden de datum al eens verzet, dus het moest echt wel doorgaan...

Ik heb me dus heel koest gehouden, toastjes en rijst gegeten en ik ben vroeg gaan slapen. En vanmorgen werd ik door mijn  mede-efteling-gangers één voor één wakker gebeld om te vragen of ik beter was. Ik besloot dat ik dat was en gewapend met bokes met confituur, flesjes water en een hele medicijnkast ben ik vertrokken.
Het bleek een goede beslissing, want al bij al ging het prima. Ik ben nu stikkapot, maar goed dat was te verwachten. We hadden er ook een prima dag uitgekozen zo bleek, want aanschuiven was er amper bij! Geweldig en een enorm verschil met een drukke dag. Nu was 10 minuten zowat de gemiddelde wachttijd. We mochten op het einde zelfs gewoon blijven zitten en nog een ritje doen. Waar voor ons geld, al waren er tot onze grote spijt wel twee attracties dicht. En gelukkig zijn er nog mensen met een fototoestel en kan ik jullie toch enkele indrukken meegeven...


Monsieur Cannibal... En u ziet het, ik was in vorm!


En dat gold duidelijk niet voor mij alleen...


We zijn dan ook geen uitdaging uit de weg gegaan! Helemaal vooraan in de Python en het bewijs: we blijven lachen!


En deze laatste tja... Misschien wilde ik gewoon bewijzen dat ik beter was? Ik heb het deze avond toch maar weer bij rijst gehouden...

1 opmerking:

  1. Er zijn nog enthousiastelingen aan het crashen in de zetel. Al hebben wij hebben wij het wijselijk bij frietjes gehouden ;-) slaapwel x

    BeantwoordenVerwijderen