woensdag 25 mei 2011

Uitstellen²

Vandaag heb ik mijn uitstelgedrag alvast op enkele vlakken aangepakt:
  • Ik heb mijn coördinator eindelijk verteld wat mijn plannen zoal zijn (opleiding contextuele therapie) en hoe ik t.o.v. mijn huidige job sta (op zich prima, buiten enkele lastige projecten, maar de verplaatsingen beginnen heel zwaar te wegen).
  • Ik ben eindelijk naar de winkel gegaan en dat werd tijd want ik zat aan mijn laatste rol WC-papier...
  • En ik deed dit:


En dit is orde brengen in de stapels papieren en rekeningen die al maanden aangroeiden. En zoals altijd heb ik de ijdele hoop dat ik vanaf nu de papieren ga 'bijhouden'. Want ik zie mijn bureau weer eens en ik heb weer eens een 'up-to-date to-do-lijstje' gemaakt. Al heb ik dan ook meteen de neiging om daar zoveel op te keilen dat de volgende uitstelperiode bij deze officieel gestart is...

1 opmerking:

  1. Dat lezen we nu is graag se!!!!
    opruimen,orde scheppen....
    hou vol!!

    BeantwoordenVerwijderen