vrijdag 27 mei 2011

Seut Sofie...

Ik voel me een beetje een 'seut' momenteel... Ik heb net wegens 'te lui en geen eten in huis' een doctor oetker-pizza gegeten op de zetel al zappend van het ene slechte feuilleton naar het andere. Eigenlijk zou ik het liefst eventjes m'n ogen dicht doen, maar ik weet dat ik ze dan niet meer open doe. Toch vanavond niet...

And that's the thing... Vanavond is er een feestje, een feestje dat belooft leuk te worden, een feestje dat dringend nog eens nodig is. Ik kan dus niet niet gaan. Met andere woorden, ik ben eigenlijk gewoon aan het wachten in de hoop dat een fietstocht, een hoop volk, muziek, wat beweging en een drankje me wakker houdt. En eigenlijk moet ik morgen ook werken... Dus ik zal straks opnieuw een beetje 'seut' moeten zijn en waarschijnlijk net als het feestje echt losbreekt mijn biezen moeten pakken.
En als klap op de vuurpijl ben ik nu echt aan het wachten om niet helemaal een 'seut' te zijn en aan te komen nog voor de deuren open gaan. Ik zal dus maar eens kijken hoe ik mijn single-status alle eer kan aan doen door er alvast beter uit te zien dan nu het geval is... Geeuw!

2 opmerkingen:

  1. hoi 'seut'
    ben je nog weggegaan uiteindelijk?
    begrijp het heel goed hoor en samen met mij nog heel veel anderen ,ben ik zeker van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. btw doctor oetker rules! (en bij deze een rectieplaatsen eens uitgetest zonder de captcha ;) )

    BeantwoordenVerwijderen