zondag 22 mei 2011

Gedaan met het gluren van de buren!

Vandaag heb ik na hard labeur mezelf verwend in de sauna samen met een vriendin. Ik ben (eindelijk!) gestart met het zetten van een schutting ondanks mijn huidige kreupele toestand: mijn schouder en nek willen weer eens niet mee waardoor ik mijn volledige lijf moet draaien als ik de persoon links van mij iets wil zeggen. Dat ziet er niet alleen betrekkelijk idioot uit, het is ook best pijnlijk. Maar gewapend met een zak vol pillen en een voorschrift voor de kinesist kan ik hopelijk binnenkort weer met u praten zonder mezelf belachelijk te maken (hoewel ik besef dat dat ook aan andere zaken kan liggen...).

De sauna dus... We hebben in eerste instantie vooral gelachen met het volgende idee: wij rijden meer dan een half uur en betalen meer dan 20€... om vervolgens iets te gaan eten en nadien op een bed in het zonnetje te gaan liggen en een boekje te lezen! Klinkt als iets dat ik perfect in m'n tuin kan doen, zeker met de spiksplinternieuwe schutting! Ik denk dat we pas twee uur later de eerste sauna binnen gewandeld zijn.

Ik ben wel helemaal ontspannen nu (al ben ik niet zeker of dat aan de sauna ligt of aan de spierontspanner die ik net genomen heb) en het is dus hoge tijd om m'n bed in te kruipen. En morgenvroeg is het eerste op mijn lijstje: de schutting bewonderen en genieten van het feit dat ik op mijn terras kan staan zonder dat de buren me kunnen zien... Ik kijk er nu al naar uit!


En zo kan u meteen even mee kijken... Mijn tuintje mét schutting! :-)

1 opmerking:

  1. Dat ge kunt genieten van iets nieuws,daar word ik mee blij van !

    BeantwoordenVerwijderen