zaterdag 19 maart 2011

Scherven brengen geluk...

Om 9 uur was ik plots klaarwakker en ik ben dan ook meteen in gang geschoten en tot nu niet meer gestopt... Het was retromarkt vandaag in de kringloopwinkels en daar wilde ik graag naartoe. Om 10 uur stond ik dus in Borgerhout ongeduldig aan de deur van de winkel te wachten samen met een dertigtal andere gekken... De deuren gingen open en de massa vloog naar binnen. Ik heb al snel mogen ontdekken dat ik eigenlijk de foute strategie had... Ik wandelde op mijn gemak rond (doch een beetje gestresseerd simpelweg door het gedrag van de andere shoppers) en zocht naar leuke dingen, maar je moest eigenlijk lopen, nog niet al te veel denken en gewoon zoveel mogelijk in je mandje proppen. Zo zag ik dus verschillende leuke dingen voor mijn neus verdwijnen in de mandjes van andere 'stress-shoppers'! Echt frustrerend... Maar goed ik vond wel wat en zelfs in kringloopwinkel twee (jaja, ik heb er op ongeveer anderhalf uur tijd twee bezocht!) wandelde ik nog met enkele schatten naar buiten. Het zonnetje scheen en ik fietste tevreden terug richting huis: mijn dag kon al niet meer stuk!


Hoewel... te vroeg gejuigd. Enkele straten verder op de kasseien viel plots mijn fietszak van m'n fiets... Vloeken mag op zo'n moment! Nooit heb je dat voor, behalve als je net een halve kringloopwinkel leeggekocht hebt, waaronder allerlei breekbare dingen. Hier ziet u het resultaat:


Laat ons er even vanuit gaan dat scherven geluk brengen... Man, ik ga echt gelukkige tijden tegemoet dan!

1 opmerking:

  1. zien er leuke stofkes uit. Begin al maar zakjes te naaien hé ;-)
    En wat de scherven betreft, sowieso da da geluk brengt! wij hebben trouwens allemaal borden zoals da linkse kommeke... Grappig!

    BeantwoordenVerwijderen