maandag 21 maart 2011

Lazy sunday volgens de definitie...

Naast het verplichte 'weekend-to-do-lijstje' heb ik eigenlijk ook een ontspannen weekend gehad... Ik heb  niet stil gezeten, maar wel een heerlijk terrasje gedaan in 't zonneke zondagmiddag, uitgeslapen tot de zon in mijn ogen scheen, een filmpje gekeken en zonder gêne tranen met tuiten gehuild. Het was dan ook echt een triestige film al zat er gelukkig een happy end aan... En toen de bel ging (die heb ik gerepareerd oftewel er een nieuwe batterij in gestoken) heb ik dan ook lekker niet open gedaan! Ik vermoedde wel dat het de kinderen van de buren waren wiens bal weer over de schutting lag, maar ik was simpelweg te lui én ik zat nog in mijn pyama... Trouwens, die bal gaat wel eens meer over het muurtje. Soms liggen er vijf ballen in de tuin, dus ik spaar ze ook liever op.

Een 'lazy sunday' dus, helemaal zoals het moet en daarbij heb ik ook gedaan wat er te doen was... De verf staat klaar om hier en daar de lente in huis te brengen, het naaimachien dat ik van een vriendin mocht lenen wacht geduldig op de handleiding, er hangen nieuwe (tijdelijke) gordijnen in de slaapkamer en het bad is opnieuw afgekit. We kunnen er dus weer een weekje tegen en ik kijk nu al uit naar de volgende lazy sunday... En kan ik nu al zon bestellen? Merci!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten