vrijdag 31 augustus 2012

All you need is... a brownie!

Ondertussen ben ik onbetwiste fan van de nieuwe Antwerpse trekpleister: de Badboot. Die ligt er nu drie weken en ik ben al elke week een duik gaan nemen. Een keer met mijn petekind, een keer met mijn moeder (om moederdag goed te maken) en een keer met vrienden 's avonds om te zien of dat ook te doen was...

En dat was te doen!

Het water is weliswaar nog aan de frisse kant (26°), maar dat zou naar de toekomst 30° moeten worden. Daarvoor hadden ze nog een extra warmwaterpomp (of zoiets) nodig... 's Middags als het lekker warm is, zijn die temperaturen natuurlijk minder van belang. De eerste twee keren was het zelfs zo heet dat iets frisser ongetwijfeld aangenamer was. Maar zo 's avonds... Brrr!
Daar staat wel tegenover dat het een prachtig zicht is... De ondergaande zon, de schelde, alle lichtjes rondom... Ja, je kunt zelfs spreken van een zeer romantische plek én activiteit.

Nadien ne warme choco op het dak van de badboot terwijl je naar de sterren tuurt, naar goeie muziek luistert en geniet van een heerlijk mini stukje brownie (dat krijg je bij de warme choco). Lijkt bijna een reclamestukje!

Maar goed, terwijl ik daar zat, voelde ik me gelukkig. En dat had ik ook de dag nadien op het terras bij vrienden terwijl we een spelletje aan het spelen waren en discussieërden over wie het minst goed tegen zijn/haar verlies kon. En ook gisteren... Voor de verjaardag van mijn moeder, die momenteel niet helemaal haar energieke zelve is wegens een acute hernia, zijn we met ons drieën stiekem het hele huis gaan versieren. Nadien taart en kadootjes en natuurlijk knuffelen met Fil en Senna. Dat is nog altijd het beste medicijn. En nu hou ik Bo weer een dagje bezig of eigenlijk is het eerder andersom. Ja, soms is het lastig, maar soms heb je weinig nodig om je gelukkig te voelen... Dan is een enthousiaste kleuter of een stukje brownie in goed gezelschap meer dan genoeg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten