woensdag 9 november 2011

En... wakker!

Hier zit ik dan...aan een tafel vol rommel... Op de grond is het al niet veel beter, want mijn petekind is weer een dagje hier omdat hij ziek is en de vloer ligt dus bezaaid met speelgoed. Achter de keukenwand staat een berg afwas en nog wat verder zie ik een uitpuilende wasmand door de deur van de badkamer piepen. De volle tafel staat ook in schril contrast met de lege ijskast. Daarnaast lijkt de living bezaaid met zetels. We hebben via via een nieuwe oude zetel gekregen en dus heb ik mijn rode zetels te koop aangeboden en als het goed is komt iemand ze vanavond ophalen. Voordien moet ik ze dus best nog eens goed stofzuigen...

Speelgoed...

De tafel en de massa's zetels...
En onafgezien van al die huishoudelijke dingen, heb ik nog massa's teksten en boeken die ik moet lezen voor mijn opleiding, moet ik brieven schrijven en een job zoeken of alvast een plek waar ik enkele cliënten kan zien en staat er ook nog een 'electriciteitstaak' en een 'looggietertaak' op mij te wachten... Volgende week wordt de electriciteit hier onder handen genomen en voordien moet ik nog schema's maken van alle schakelaars en stopcontacten en de verschillende lijnen waarop die liggen. En sinds eergisteren besliste de douche om warm water af te wisselen met koud als een soort van verrassingseffect. Laat ons zeggen dat een ketelnazicht geen overbodige luxe is...

Mocht u dus denken dat ik niets te doen heb, dan mag u alvast op uw beide oren slapen! Er is zoveel te doen dat ik zelfs niet meer aan lijstjes begin. Ook weer geen goede zaak, want daardoor vergeet ik de helft, dus misschien moet taak 1 toch maar een lijstje zijn? Ik heb nog ongeveer een half uurtje voor ik door Bo tot de orde van de dag wordt geroepen. Net genoeg tijd voor een lijstje... Zucht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten