donderdag 8 september 2011

Survival of the 'schoenkastjes'...

Samenwonen met iemand brengt ook de nodige grappige en zelfs cliché dingen met zich mee. Mannen en de was is zo'n sprekend voorbeeld... Heel goed bedoeld en ook een beetje op vraag van mij werd de was opgehangen, maar dat moet snel gebeuren en dus hangen kleedjes en T-shirts enz. gewoon binnenstebuiten half over ekaar te drogen. Ik zag het de volgende morgen en besloot het met de glimlach te negeren. Enkel het 'over elkaar' gedeelte heb ik snel een beetje aangepast. Dat kon nog wel. 's Avonds echter werd de was ook zo opgeplooid! Ik kon er wel mee lachen, want ik vond het gewoon heel lief dat hij dat als verrassing al gedaan had. Twee seconden later betrap ik mezelf er op dat ik alles opnieuw sta op te plooien... My way!

En naast van die grappige dingetjes moet ik stiekem ook wennen aan de invasie. Ik moet plaats maken, kasten leeg halen, meubels verzetten, zijn rommel en was aan de andere kant van het bed tolereren (dat was de afspraak...) enz. Tot nu toe ben ik er echter wel in geslaagd alvast mijn kant van het bed te behouden én mijn 'schoenkastjes' zijn ook nog steeds exclusief voor mij...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten