maandag 5 september 2011

Schol!

Gisteren was mijn blog exact één jaar oud. Eén jaar lang heb ik om de paar dagen een berichtje de wereld in gestuurd en één jaar lang bleven jullie mijn dagdagelijkse bezigheden lezen. Dit bericht is dus voor jullie. Bedankt!
Gisteren, op de verjaardag van mijn blog speelde ik Risk in de Ardennen. Ik veroverde Oceanië, Azië en Europa. Ik probeerde een two seconds tent ook op two seconds op te vouwen (wat me niet echt lukte...) en ik vertelde dat ik de dag voordien telefoon van Walter Van Beirendonck gekregen had. Echt waar! Om te zeggen dat ik naar zijn tentoonstelling in het MoMu moest komen. Ik kom dus. En als u zich afvraagt waarom Walter Van Beirendonck in godsnaam naar mij belt. Wel, een vriend van mij vroeg me om mee te gaan en ik zei dat ik graag wilde, maar nog even moest wachten met bevestigen omdat ik diezelfde dag mogelijks op babybezoek zou gaan. Daarop reageerde hij: "Ik moet Walter Van Beirendonck toch niet naar u laten bellen om u te overtuigen zeker?". Ik ging ervan uit dat hij een grapje maakte, grootspraak zoals ze dat ook wel eens noemen. Maar dat bleek dus niet zo te zijn... Het babybezoek zal dus op een andere dag moeten...
Verder zat ik gisteren achter op de moto en at ik heerlijke tagine. En was ik vooral moe na een leuk weekend, waardoor er voor blogberichten geen tijd meer was.

En tot slot dronk ik een glaasje op jullie gezondheid... Schol!

1 opmerking: